هتل آواری دبی
نوشته شده توسط : فرید طهماسبی

Dubai_Hotels



هتل آواری



هتل آواری یکی از هتل های دبی واقع در مرکز شهر دبی در منطقه دیره است . این هتل چهارستاره نزدیک به برج ساعت و خیابان پر جنب و جوش الرقه است.
هتل آواری دبی هتلی زیبا و لوکس که مدرن ترین امکانات را برای اقامتی راحت به همراه اوقات فراغت و کسب و کار ارائه می دهد. این هتل که تازه بازسازی شده دارای یک ساختمان ۷۰ طبقه با ۱۷۸ اتاق میباشد. همه، اتاق های هتل آواری دبی مطبوع  و با تزئینات معاصر دکور شده اند اتاق های هتل آواری امکانات خوبی مانند : چای ساز / قهوه ساز، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت رایگان ، مینی بار، سشوار ، تلفن در حمام،مبلمان چوب تیره و  تخت سفید تمامی اتاق های هتل با استاندارد های یک هتل ۵ ستاره بازسازی شده اند.
 

Dubai_Hotels


هتل آواری دبی امکانات  خوبی در فضای عمومی هتل به مهمانان ارائه می دهد از امکانات هتل آواری می توان به لابی با پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق کنفرانس، کافه، بار، رستوران،صندوق امانات، صرافی، آسانسور، فروشگاه، سیستم تهویه‌ی مطبوع و پارکینگ رایگان اشاره نمود.
 

Dubai_Hotels


برای مهمانانی که پیگیر تمرینات ورزشی هستند  امکانات  مناسبی در سالن تناسب اندام ارائه می دهد و یک استخر برای آب تنی و شنا روی سقف هتل قرار دارد جکوزی و سالن سونا در هتل وجود دارد.
 

Dubai_Hotels


Dubai_Hotels


۲ رستوران در هتل آواری دبی انواع غذاها و نوشیدنی های با طراوت را به شما ارائه می دهد رستوران درخت زیتون، واقع در لابی هتل، ۲۴ ساعت شبانه روز باز است و خدمات ارائه می دهد.
هتل آواری دبی کمتر از ۵ کیلومتر از فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد  ایستگاه مترو الرقه و  نهر معروف دبی نهر در مسیر هتل قرار دارد.





:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: